Modelo de seguimiento y elaboración del proyecto: Confiproyecto. Aprender del confinamiento para...
El asesoramiento a la introducción de procesos de docencia compartida
Aquest capítol, a càrrec de Teresa Huguet, se centra en l’assessorament a la posada en marxa de processos de docència compa...
Ens pot oferir la conjuntura actual una oportunitat didàctica?
Confinament, educació a distància, dificultats socioeconòmiques, bretxa tecnològica, què pot sortir malament? En aq...
Elena Lobo. Abrir la puerta a la inclusión
La huella del pasado para construir el futuro
Fotografia de l’esperança
Freire posa de manifest que necessitem la utopia i l’esperança. Des d’aquell «Mestre, què és la utopia?»,...
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Coneguem-nos millor!
Poques vegades es fan activitats de coneixença amb els grups classe que, amb sort, vagin més enllà del primer dia, es realitzin e...