El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
Com mutarà l’escola?
Com han viscut el confinament els nois i les noies? Potser el sentiment d’alegria inicial per no haver d’anar a l’institut ha donat ...
Narinan. Un ejemplo de matemáticas (utilidad del GPS) y transversalidad
En el número 27 de la revista Tándem, de la editorial Graó, apareció el artículo "A oscuras por el camino de ronda: intentando enten...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Recomanacions de Bibliomèdia: Jo vaig amb mi
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Jo vaig amb mi DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2017 Un llibre amb unes il·lustracions encantadores, fet...
Renovar. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Carmen Tamarit: «Ens preparen molt bé, però després no se’ns reconeix la tasca educativa»
Parlo amb la Carmen Tamarit en una de les pauses que fa mentre estudia. Quatre anys enrere, aquesta formadora valenciana de primer cicle ...