Contenido del producto 288063
La nova llei catalana d’educació.
¿Cómo introducir la indagación en el aula?
Inquiry in Science Education: International Perspectives , Science Education now. A renewed pedagogy for the future of Europe Existen dis...
Montse Boliart, técnica de educación infantil. Aprender de los que saben
"Cuando llegué aquí, hace tres años, me sorprendió un proyecto totalmente nuevo". Montse Boliart trabaja en equipo con unas maestras ...
El club del joc de cartes narratiu
Treballar a l’aula des de l’enfocament i les tècniques que proporcionen les pràctiques narratives postestructuralistes de Wh...
Entrevista a Marta Soler. Les interaccions són la clau per aprendre a llegir
Marta Soler Gallart, doctora per la Universitat de Harvard i professora de la Universitat de Barcelona, dirigeix el centre d'investigació...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
Taules de programació de la proposta didàctica
Les taules de programació següents recullen la proposta didàctica «O podcast do Camiño: Educació patrimonial a travé...