Per què insistim en conversar per aprendre ciències?
En aquest article, hi defensem la necessitat de conversar per aprendre ciències a partir d'exemples i reflexions extrets d'una recerca e...
Testimonis de la memòria
Testimonis de la memòria Susana Mena, Eloïsa Valero Antón L’alumnat ha entrevistat avis i àvies per reconstruir la seva hist...
Elaboración y desarrollo del proyecto curricular
El Projecte Curricular de Centre (PCC) reuneix els acords i criteris que orienten les decisions que haurà de prendre cada grup de profess...
Modelo del hecho sexual humano
A través de la ciència de la sexologia aquest capítol pretén aproximar-se a la comprensió de la condició sex...
Viure la història: estratègies per treballar l’arqueologia a l’aula
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
Para redondear: Necesidades, educación y vida cotidiana
Educar per comprendre el món i transformar-lo
Les experiències d’aprenentatge servei i educació per a la justícia global són projectes en els quals nens i nenes r...
Alfabetización en medios, democracia y participación social
La alfabetización en medios es una cuestión central del mundo educativo. Preocupa, con razón, la sobreabundancia de mensajes mediátic...