LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
Amb les famílies
Fer grups interactius al primer cicle d’educació infantil pot semblar una utopia, però totes les persones que formem l’equip...
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Proyecto globalizador en un centro educativo. Educación física interdisciplinar: juegos olímpi...
La ceguera literaria de la enseñanzaBorges cita una aporía china en la que se pide a tres invidentes que describan un caballo. El que h...
La iconografía en la didáctica de las ciencias sociales
Imágenes de tiempos y espaciosLa frase tópica "una imagen vale más que mil palabras" está fundada en la sabiduría popular y evidenci...
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...
Vet aquí una vegada, un nou temps…
L'educació de les noves generacions sempre respon al context històric que ens ha tocat viure. La vida ens empeny endavant. És un movim...