Liliana Aldai
Entrevista a Susanna Soler, directora de l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes
Portes obertes a…, l’escola supermercat ?
L’escola no ha de ser perfecta, ha de ser sincera. Caldria que les famílies també en fóssim. En funció de la manera ...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
L´alumnat competent requereix contextos grupals rics
A l’article, s’hi reflexiona sobre com es poden afavorir contextos d’equip que millorin el desenvolupament de les competèncie...
Per què són necessaris els espais d’acompanyament?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
La nova llei catalana d’educació.
¿Cómo introducir la indagación en el aula?
Inquiry in Science Education: International Perspectives , Science Education now. A renewed pedagogy for the future of Europe Existen dis...