Avaluar per a conèixer-se, avaluar per a aprendre
Creieu possible que l’avaluació sigui gratificant fins al punt d’esdevenir una eina d’autoconeixement? Pot l’avaluaci&o...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
La formació dels mestres en èpoques d’incertesa i des de la complexitat
El meu camí com a mestra i també com a assessora ha estat llarg, ple de dubtes, incerteses i contradiccions. Sempre he cregut que no en...
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un al...
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un alumnado con peor rendimiento académico» C...
El espacio y su organización
La disposició i organització dels espais educatius està estretament relacionada amb el model pedagògic-organitzatiu que ca...
Amb evidències: sense neuroedumites ni adaptació
Recuperar…
Jugamos con las palabras