Dels centres d’interès als projectes de treball
El present article pretén mostrar els processos de canvi que segueix una mestra d’educació infantil al llarg de la seva prà...
Evaluación de aprendizajes en grupos multigrado de escuela rural
A partir d’una escena descrita per un docent d’una aula multigrau d’escola rural, es poden evidenciar els problemes derivats de les ...
Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
El problema forma parte de la solución
Mai com ara l’alumnat ho havia tingut tan fàcil per accedir, contrastar, copiar i gestionar informació. Això planteja un re...
Textos e hipertextos
La educación lingüística en la enseñanza obligatoria y en el bachillerato ha experimentado en las últimas décadas una innegable tra...
Són emocions, sonen emocions
Des de fa molts segles, la música s'ha considerat un llenguatge que afecta la persona a diferents nivells. Avui en dia, els estudis cien...
Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...