¿Debe regularse la forma de vestir en los centros?
Inclusió en hora punta
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Orientación educativa y orientaciones: delimitación conceptual
Les aromes de l´hort escolar i l´Agenda 2030
Les aromes de l’hort escolar i l’Agenda 2030 Antonio José Morales Hernández, Equip docent de 3r y 4t d’Educació Prim&...
Com podem crear un entorn lingüístic motivador a l´aula d´anglès
Diversió i rutina poden anar agafats de la mà a les nostres classes. Als infants petits, els encanta la repetició, i així ...
Notícies: Properes activitats del FEAEC.
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Ritme a les aules
Actualment, les intencions pedagògiques de l’educació artística, en general, i de l’educació musical, en parti...