La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...
Referencias bibliográficas
Aquest contingut es proporciona amb la compra de qualsevol capítol d'aquest llibre.
Jordi Cots Moner “Cal potenciar l’escolta dels infants”
A la nostra societat actual, facilitem que els infants siguin infants?, els sobreprotegim?, els deixem indefensos davant les pantalles?, ...
«Stop» a l’statu quo sexista escolar
Sembla un anacronisme el fet de continuar-nos preguntant sobre la possibilitat dæeducar igual els nens i les nenes. Això no obstant, un...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y ...
¿Qué te gusta de lo que haces? Me gusta trabajar diariamente para que el cuerpo esté más presente en el aula y fomentar este lengu...
Relacions entre la família i l’escola a través de les TIC
Les relacions entre famílies i escola a través de les TIC és un àmbit poc explorat i encara més inusual si l’...
Diálogo visual y creatividad social
La creatividad es la capacidad mental de pensar de una forma determinada que produce unos efectos concretos. Es creativo quien es flexibl...