Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...
Tecnologías digitales interactivas y didáctica de las ciencias sociales
La presencia de las nuevas tecnologías en la educaciónLas nuevas tecnologías tanto en el ámbito formal como en el no formal, en sus d...
Núm. 154: Projecte món: una reflexió lúdica sobre la diversitat cultural.
CONTES
Què veus? URIBE, V.; BESEIRIA, O. (trad.) Barcelona. Ekaré, 2021 Un llibre de cartró que, a través d’imatges acolorides i al...
Notícies d’interès
El suport educatiu en comunitats d’aprenentatge
El present article es basa en una investigació de quatre anys, organitzada per la Universitat de Barcelona, en la qual es va estudiar el ...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries