Un toc sistèmic d’atenció
Com funciona l’avaluació educativa a Catalunya?
Plastificar
En aquesta sessió, hi presentem de la mà del grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d'aula, aparentment simples i e...
Cuestión de prioridades
El 31,2% del alumnado abandona la enseñanza obligatoria sin obtener el título (datos del 2008). Seguramente hay muchos factores tras el...
English at home and back to school. A love story
Quan l’alumnat de la nostra escola fa anglès, s’endú una mica d’aquesta llengua a casa per poder-la compartir amb la f...
En context: Cartes, jocs i emocions
És vital arribar a un coneixement previ de les característiques del nostre alumnat i trobar amb ell una resposta recíproca amb ac...
Desde la mediación de conflictos en centros escolares hacia el modelo integrado de mejora de la ...
En aquest capítol es presenta la rellevància del tema i l’obra en el seu conjunt i fonamenta la manera com els continguts del mode...
RESSENYA: Transformando la sociedad desde las aulas: Metodología de aprendizaje por proyectos pa...
Encara que moltes propostes o projectes que se solen publicar per millorar aspectes de l´educació a les aules no puguin ser transferibl...