Guía para el aprendizaje de flexibilidad psicológica y regulación emocional en el aula
Guía para el aprendizaje de flexibilidad psicológica y regulación emocional en el aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Flujas Con...
Lideratge i direcció en els centres educatius. Resum de la conferència del professor Francesc L...
Egoisme i altruisme
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Geolocalitzem una ruta: Bàrcino i el Poble-sec de Barcelona
Geolocalitzem una ruta: Bàrcino i el Poble-sec de Barcelona Anna Pérez Sánchez, Núria Cervera Vila On queda la geografia en el pla...
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Glosario
Aquest contingut es proporciona amb la compra de qualsevol capítol d'aquest llibre.
La participació de les famílies a l’escola: el cas d’Anglaterra.
La visualització, una bona estratègia per a l’aprenentatge
Diferents activitats d’aula mostren bones pràctiques que preparen el cos i la ment per a l’aprenentatge. Saber col·locar el ...