¿Crisis? ¿Qué crisis?
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Material per l’alumnat: El teatre i la dansa, juguem i aprenem
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Tastets d’educació.
Bona part de la nostra trajectòria professional l'hem dedicada a la pràctica docent en el món rural i, al mateix temps, hem après tot...
Viatge a Mictlan. La mort en la infància des d’una perspectiva mexica.
Al llarg d'un quadrimestre vam treballar, a primer de primària, un projecte sobre la mort amb dos focus importants: el treball artístic...
Cap a l’aplicació dels grups interactius a l’escola bressol.
La comunitat d'aprenentatge de l'escola bressol de Cappont, de Lleida, ha iniciat un procés de transformacions en les quals la comunitat...
Pensar en global, actuar en local