El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...
Experiències comunitàries per valorar el patrimoni local
Experiències comunitàries per valorar el patrimoni local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentem dues iniciati...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Avaluar els racons: una pràctica per millorar la qualitat a les aules d’educació infantil.
Des de molt abans que s'implantés el sistema educatiu actual, s'ha tractat el tema dels racons en una gran quantitat d'articles i public...
Material per a l’alumnat: Classe inversa i grups cooperatius. Per on comencem?
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
Ara, més que mai, a l’escola amb el cos
Ara, més que mai, a l’escola amb el cos Núria Rodríguez Bodelón Mestra d’educació infantil. Psicopedagoga Escola ...
L’escola Riera Ribes, una proposta d’actuació donant cabuda a les idees i projectes individuals ...
En aquest article, us hi presento l'exemple d'una escola que intenta organitzar el currículum per competències tenint en compte les per...