Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
Les ProbleBox, o com preparar l’alumnat NESE per a les competències
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Transformar la preparació de les competències bàsiques prioritzant la motivaci...
Una redacció i un plató de televisió a l’escola
Una redacció i un plató de televisió a l’escola Transformar espais educatius per a noves maneres d’ensenyar i d’apren...
A modo de epílogo
En aquest epíleg es reflexiona sobre la professió educativa i la seva complexitat creixent en les nostres societats, igual com passa en ...
¿Poner la venda antes que la herida?
InCORPOrar-se al ser: la interioritat del cos
Els camins que proporciona la motricitat en l’educació de la interioritat són rics. Presentem una sessió que traça u...
Drets i deures dels infants
Basant-nos en la proposta de rebel·lió 6 del llibre de Francesco Tonnucci Manual de guerrilla urbana (2007), hem generat una dinà...
Recursos per a la pràctica: Indicadors de bones pràctiques i de males pràctiques