¿Cómo integrar la investigación, la innovación y la práctica en la enseñanza de las ciencias?
Parecería una obviedad decir que los resultados de las buenas prácticas en la enseñanza no son inmediatos ni evidentes. De la misma ma...
Los materiales y la magia de las mezclas
Esta experiencia se realizó, durante todo el primer trimestre, en el taller de ciencias de la escuela Coves d'en Cimany de Barcelona, en...
Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos
Consigna Continguts Afavorir en l’alumnat una disposició activa davant la lectura de textos abans de llegir, abans de llegir. Proporci...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer gairebé tot, amb adaptacions...
Ara més que mai, cal ser valent i obrir l’escola a l’entorn
Ara més que mai, cal ser valent i obrir l’escola a l’entorn Xavier López Ortín L’Escola Octavio Paz deixa entrar l...
Benestar a la feina: actitud, mirada, competències, equip
Benestar a la feina: actitud, mirada, competències, equip Montserrat Ruiz Martín, Sandra Memminger Ruiz, Esther Malla Amador En aquest ar...
#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantener el vínculo durante el confinamiento mediante propuestas diarias Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr...
Lectura comprensiva de texts literaris al batxillerat amb l’exposició dels resultats