¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Relat fantàstic i realitat
Aquest article presenta una seqüència didàctica en què es treballa el relat fantàstic a quart d'ESO. S'inscriu en una programació d...
Trobades
TROBADESCONVOCATÒRIES
TROBADES INTED 2023 València, 6-8 de març de 2023 INTED funciona des de fa 16 anys i és una conferència educativa mundial reconegu...
Optimitzant els recursos digitales de l’aula: la pissarra digital
La PDI pot ser una gran aliada per fomentar quelcom més que la motivació, fins i tot pot arribar a esdevenir una eina educativa ben pote...
Fem cinc cèntims, un concurs per retallar la cua de l’atur
Fem cinc cèntims és un concurs d’idees innovadores de negoci, adreçat als alumnes de cicles formatius, que els apropa al tr...
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
De tèrbol a transparent
L'escola Balandrau, de Girona, aprofita les oportunitats que sorgeixen de manera natural del contacte amb la vida per facilitar situacion...