Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
El mòbil i la capacitat de reflexió i aprofundiment
Aneu un dia a l’hora de sortida a un centre i veureu que el mòbil s’ha convertit en una prolongació de la m&agra...
El papel de la escuela en la coeducación sexual
Per garantir una coeducació sexual adequada és de vital importància la participació tant de l’escola com de la comun...
I, malgrat tot, si muove
La creació de la nova Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni a l’Ajuntament d’Abrera serveix per impulsar i promoure l...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
El servei públic de l’escola privada.
Karícies per a l´apoderament
El blog Karícies és una proposta formativa que pretén revertir una educació sexual que desapodera les xiques i naturalitza...