Núm. 169: Rainforests
Un assessorament amb repercussió immediata a les aules.
La possibilitat de fer extensiva la nostra experiència a unes altres comunitats educatives ens ha dut a escriure aquest article, per tal...
El treball en xarxa, una oportunitat per a l’escola, la comunitat i el territori.
Des de la visió municipal, en clau de territori, en el present article es fa una presentació de l'evolució de la tasca portada a terme...
Resolució de problemes (només) a l´hora de matemàtiques?
Molt sovint, tendim a associar, directament i sense pensar, problema amb matemàtiques, però resoldre problemes reals, de la vida quotid...
La evaluación psicopedagógica del alumnado con pérdida auditiva escolarizado en modalidad oral
La proposta per a l’avaluació psicopedagògica de l’alumnat amb pèrdua auditiva que es presenta en aquest capít...
Un reportatge que ha obert finestres a l’escola.
A través de la fotografia, vam conèixer realitats diferents que vam compartir amb les famílies, la qual cosa va afavorir un vincle de ...
Immigració a l’escola: conflicte o repte?
Introducción