Família i escola: model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
Família i escola: model dialògic de prevenció i resolució de conflictes El model dialògic de prevenció i resolució ...
La llar d’infants com a motor d’una escola
La llar d’infants com a motor d’una escola Pepita Colom Sabarich i Montse Rollan Soldevila L’escola la Vall Fosca, ubicada a la Plan...
Remei Tarragó: «A pesar de que entre el 8 y el 10% de los nacimientos en el Estado es de prematur...
¿Cómo te definirías? Soy una persona dinámica, entusiasta y positiva. Además de creativa, crítica, acogedora y afectiva....
Aprendizaje-servicio 100%, una propuesta para que un centro al completo trabaje el ApS
Aprendizaje-servicio 100%, una propuesta para que un centro al completo trabaje el ApS El CEIP Malala de Mairena del Aljarafe tiene como ...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Vivir ALADJIDI, V.; PELLISIER, C. Kalandraka, 2022 Estem davant d’un llibre de coneixement que ens aporta una mirada apassionant sobre l’...
Com es pot treballar un projecte en llengua anglesa a través d’instal·lacions artístiques a l’aula rural?
«Som món». Cap a un compromís ètic amb la natura
Horaris acadèmics i ritme biològic del cervell dels adolescents
En aquest article es descriuen quines són les particularitats del cervell adolescent que afecten la confecció dels horaris, i es propose...