Aportació de les TAC a l’ensenyament de les ciències.
Aportació de les TAC a l'ensenyament de les ciències* En aquest article, a més de diferenciar-hi, d'entrada, els conceptes TIC i TAC, ...
Rigui: La llei de l’estudiant, la meva llei, la nostra llei.
Quina formació per als professionals docents?
En aquest article, s'hi presenta la proposta de formació permanent del professorat basada en la pràctica reflexiva i se'n defensa l'ade...
El trabajo en equipo entre un grupo de centros escolares
Despleguem, a continuació, una manera d’abordar la labor entre diversos centres que avancen en un projecte comú, mitjançant...
Resum del col·loqui celebrat a Lleida el dia 15 de juny de 2005.
La evaluación del alumnado con retraso mental
En aquest capítol s’aborda l’avaluació de l’alumnat amb retard mental a partir d’una breu descripció del ...
Motivación, práctica y estrategias para el autoaprendizaje musical
“Sólo por hoy”, un juego que crea vínculos