Relats de vivències personals: Per començar, deixar-se portar per l’olfacte
Núria Rodríguez ens recomana que ens deixem endur per l'olfacte...
Ensinistrar o educar? Premis i càstigs
En Pau ha d’aprendre a controlar esfínters i el pare i la mare no saben gaire com ho han de fer. Pregunten. Algú els diu que va b&...
El placer de aprender, el valor de la escuela
Estaciones de interpretación interactivas y didáctica del patrimonio
Aproximación conceptual y tipología¿Qué son las estaciones de interpretación y los módulos didácticos interactivos?Con la intenci...
Treball per projectes cooperatius
A partir de la inquietud i la motivació per cercar maneres millors de treballar que apropin l'alumnat a un aprenentatge significatiu, a ...
La imaginació té cara i ulls.
Habitar l’aula des d’una altra concepció de l’espai i del temps
Darrere de qualsevol organització d'aula, hi ha tot un reguitzell de decisions pedagògiques i metodològiques que, unes vegades, són f...
Del azar a la voluntad
Hace ya algún tiempo que crucé la frontera del medio siglo. Quizá por ello tiendo a mirar hacia atrás intentando entender algunas de ...