Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
El problema forma parte de la solución
Mai com ara l’alumnat ho havia tingut tan fàcil per accedir, contrastar, copiar i gestionar informació. Això planteja un re...
Temps d’escola, temps de vida.
El text pretén presentar una reflexió sobre l'ús del temps en l'àmbit educatiu, des de la convicció que educar és una activitat len...
Atenció i educació de la primera infància a l’Amèrica Llatina i el Carib.
En aquest article, s'hi fa una ràpida pinzellada a la realitat que es viu a l'Amèrica Llatina i al Carib pel que es refereix a l'atenci...
Salir al espacio cercano
EN LÍNE@: ¿Cómo fomentar la lectura?
Por los proyectos interdisciplinarios competenciales
Este artículo tiene como propósito analizar los proyectos interdisciplinarios y su relación con el trabajo competencial en el aula. Pa...