El que vaig aprendre començant la casa per la teulada
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
L’empoderament de l’alumnat a través de la seva participació
Un centre educatiu a la recerca de la inclusió no pot deixar de fer partícips del seu camí tots els membres que en formen part. P...
La col·laboració de l´escola en la formació inicial de mestres d´infantil: un repte pendent,...
Una de les competències que s’exigeixen als futurs docents d’infantil és la de treballar en coordinació amb altres pr...
Premiats sense pati!
Els conserges de les escoles tenim un horari i unes funcions regulades i ben explícites. Ens correspon estar al cas de les portes de l’ed...
Infancia pobre, infancia invisible
Durante el último siglo ha habido un esfuerzo para mejorar las condiciones de la infancia y con no pocos éxitos: cuidados de la salud y...
Capacitat de planificació i organització del treball
Elena Lobo. Abrir la puerta a la inclusión
L’evidència en la pràctica
Evidència aplicada Grups interactius i tertúlies literàries dialògiques per aconseguir que tot l’alumnat arribi al màxi...