PISTES PER A L’AVALUACIÓ
Per no deixar el joc en mans de la improvisació Manu Sainz Al llarg del monogràfic han anat apareixent nombrosos aspectes que cal tenir e...
Educar en l’EBC: una experiència d’ABP per millorar l’entorn
Equip de Projectes de 4t d’ESO IES Jaume I. Borriana (Castelló) L’aprenentatge cooperatiu basat en projectes (ABP) és la metodol...
Ovide Decroly
Ovide Decroly El retorn a la naturalesa: un desafiament en temps de pandèmia? No hi ha dubte que durant la primera meitat del segle passa...
PER ARRODONIR
Ara seriosament: juguem El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, A.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual bàsic sobre el...
Trobades amb professionals STEM per inspirar joves
Trobades amb professionals STEM per inspirar joves Amb l’objectiu de contribuir a aconseguir que nens i nenes contemplin com a possibilit...
Construir la historia del barrio desde el aula
Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats i guerres, hi ha unes altres maneres d’aprendre història a l’escola; per...
Els infants no som adults en petit
L’economia del bé comú a les aules
Programa #futursostenible, una proposta pedagògica d’educació per a una ciutadania global Esther Paulo Fuertes Directora de la Fundaci...