El projecte «Aprendre a jugar en pau»
El projecte que es presenta intenta diversificar la tipologia del joc que les nenes i els nens de l’escola realitzen durant l’hora del pa...
LLIBRES
Aprendizaje universitario: Resultados de investigaciones para mejorarlo PORLÁN, R.; VILLAREJO-RAMOS, Á. F. (coords.) Morata, 2022 Es crit...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
Formació inicial i exercici professional docent: assoliments i reptes per al 2050
A partir de 2007 es va començar a implantar un nou model de formació inicial del professorat adaptat a l’Espai Europeu d’Edu...
Convivència en positiu. Optimisme pedagògic
Per aconseguir la convivència positiva, és necessari projectar una mirada que permeti realitzar canvis, com també mantenir una ac...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El meravellós país dels snergs WYKE-SMITH, E.A.; COSSANTELI, V. (trad.); CASTRILLÓN, M. (il·l.) Barcelona. La Galera, 2021 Aquesta...
2050: L´educació infantil, peça clau en la lluita contra la desigualtat
La universalització del segon cicle d’educació infantil ha estat un dels grans avenços en la lluita per la igualtat d&rsquo...