Integració de l’entorn: generant oportunitats d’aprenentatge
Ricard López Muñoz Institut Escola Barnola. Avinyó (Barcelona) Quan l’educació va més enllà dels murs del centre e...
Descubrimos: Furgonetas camperizadas.
I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
El topo que quería saber quién se había hecho aquello en su cabeza HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il.) Barcelona. Beascoa, 2007 El topo i...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
LIBROS
Aprendizaje universitario: Resultados de investigaciones para mejorarlo PORLÁN, R.; VILLAREJORAMOS, Á. F. (coords.) Morata, 2022 Se criti...
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...