Diàlegs entre arquitectura i pedagogia
Escola infantil oberta tot l’estiu?
Us oferim un recull de les respostes generades al fòrum de la nostra web arran de l’article de la Tònia Benejam.
Educación física e interdisciplinariedad, una relación cada vez más necesaria
La interdisciplinariedad en la educación, un concepto difícil de definir y una práctica complejaEl término "interdisciplinariedad" en...
Entrevista a Lidia Puigvert: Violència 0 des dels 0 anys
La Lídia Puigvert Mallart, professora de la Universitat de Barcelona, és investigadora de prestigi i autora de diverses publicacions sob...
Entrevista a la directora de l´Escola dels Encants (Agnès Barba)
Transformar un pati per revolucionar l’escola
Elena García Rodríguez Mestra i coordinadora del projecte Somni mediterrani, el nostre pati, del CEIP Mar Mediterráneo. Almeria Ám...
Narinan. Un ejemplo de matemáticas (utilidad del GPS) y transversalidad
En el número 27 de la revista Tándem, de la editorial Graó, apareció el artículo "A oscuras por el camino de ronda: intentando enten...
Integració de l’entorn: generant oportunitats d’aprenentatge
Ricard López Muñoz Institut Escola Barnola. Avinyó (Barcelona) Quan l’educació va més enllà dels murs del centre e...