L’aprenentatge personalitzat a l’escola
Carolina Carrillo comenta la importancia de potenciar la personalització de l’aprenentatge adaptant les activitats al ritme i als process...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
El mito de Procusto o la insoportable obsesión por la uniformidad
Ana Murcia Asensio Directora EOE Grado (Asturias) www.anamurciaorientacion.es/ El otro día mi amiga Montse me habló de Procusto y de có...
Com representem el món?
La seqüència didàctica que presentem pretén que l’alumnat prengui consciència de les diferents maneres que hi h...
3D Builder com a recurs per aprendre geometria a l´educació primària
La geometria pot ser un concepte abstracte a l’hora d’ensenyar i d’aprendre, atès que a la gran majoria dels docents ens manq...
De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Milena en qüestió