Premiats sense pati!
Els conserges de les escoles tenim un horari i unes funcions regulades i ben explícites. Ens correspon estar al cas de les portes de l’ed...
Paral·leles
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Alumnat protagonista i actiu amb la classe inversa
Com aprendries a cuinar un pastís? Llegint-ne les instruccions? Veient-ne un vídeo? O… elaborant-lo tu? Si apostes per tenir un a...
L’experiència de proximitat: cos, espai i objectes
Inter-accions és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles form...
Deixem d'inventar la roda
Deixem d’inventar la roda Ares González Hueso Pare, formador i mestre a parts desiguals aresgonzalez.es Si se sap des de fa més de cen...
Generem la necessitat d’escriure a partir del plaer de la lectura
Reescrivim els contes clàssics des d’una perspectiva actual M.a Josep Martínez Garrote A partir de l’àlbum il·lustrat ...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Entre 4 mesos i 65 anys, una vida
Va passar fa set o vuit anys, jo en tenia 57. Era el període d’acollida i em trobava al grup de caminants donant suport a les educadores....