Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Noves infàncies, noves dificultats
Davant la utilització de la tècnica de la fecundació in vitro i de la gran quantitat de parts prematurs, els avenços m&egr...
¿Una clase en el hospital? Actividades para ir más allá
Cristina García López, Diana Marín Suelves Hospital.edu permite dar a conocer las aulas hospitalarias y la acción pedagógica ...
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (primera part)
És ben sabut que la imatge audiovisual enganxa les nenes i els nens com una tela d’aranya i que els abstreu de la realitat. Això &...
Patis d’esbarjo, espais inclusius
Patis d’esbarjo, espais inclusius Coral Elizondo Carmona Mestra i psicòloga educativa Autora de llibres educatius i del blog Mon petit co...
Es pot fer formació sense haver trepitjat mai cap aula?
Per respondre aquesta pregunta cal fer una anàlisi ni que sigui breu sobre què vol dir la docència en la formació inicial ...
Imagina, programa, comparteix!
Imagina, programa, comparteix! L’Scratch com a eina d’aprenentatge al servei de la comunitat Susanna Tuset Munné És possible rea...