Va de… infància capaç al 0-6
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i fem. De fer sense pensar… a pensar el que...
Fragilitats i fortaleses de l’escola
En una societat complexa, l’educació en general i l’escola en particular presenten una doble fragilitat. Atrapada entre disputes id...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Con los coles de la mano por la educación integral del niño en situación de enfermedad
De l’escola infantil Aire Libre, del col·legi Lourdes, de l’escola infantil de Tui, del CEP de S...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries