Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...
Aprenent les característiques dels animals invertebrats mitjançant claus dicotòmiques
Experiència realitzada amb alumnat de tercer de primària durant la qual es van utilitzar claus dicotòmiques com a recurs per treb...
Una propuesta lectora: la lectura cooperativa
Els valors prohibits en els nois: la bondat, la tendresa i l´empatia
Be a codemaker! Codificació per a infants creatius
Les noves generacions es mouen entre eines tecnològiques que faciliten el seu aprenentatge diari. Normalment, s’aprèn a emprar ein...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
La transformació dels patis escolars: Una proposta des de la coeducació
Són moltes les hores que els infants passen al pati i també són moltes les experiències i els aprenentatges que hi tenen l...
Sobre coeducació i pedagogia feminista