Va de… joc al 3-6
Del que dic i penso que faig… al que faig en realitat. Del que decidim que farem en equip… al que realment fem. De fer sense pensar&hell...
La taula de fuster
Aquesta proposta didàctica parteix de l’interès dels infants per materialitzar una idea. Fan el disseny i creen un objecte de fust...
L’autonomia dels centres educatius o l’autonomia institucional
En commemoració dels 50 números de Fòrum, reproduïm l'editorial publicada al Butlletí informatiu, nú...
Google Forms i QR: cadenats digitals. Una experiència desafiadora
L’app smashing ha arribat a casa nostra per quedar-s’hi. Combinar aplicacions diferents ens obre un món de possibilitats. Descobrir...
Entrevista a Joan Carles Mèlich
Cal parlar de comportaments ètics en els cursos de formació? No caldria parlar de responsabilitat ètica en l’exercici profe...
L’aprenentatge cooperatiu
Uns retalls de la història de la revista
Aquestes línies pretenen transmetre, sobretot, els meus records del temps en què vaig formar part del Consell de redacció de la n...
Per què cal repensar el temps del pati a les escoles?
En aquest article s’analitzen algunes dimensions clau que han de desenvolupar els centres educatius en els moments del pati. Des d’una mi...