Els infants no som adults en petit
Cuidar la relación en tiempos de pandemia
En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família i l’escola des de l’espai virt...
Recursos per ampliar coneixements sobre els instituts escola
Tot i que compta amb més de cent anys d’història i en l’actualitat encara és una proposta profundament renovadora i q...
Va de… Temps de confinament, temps de vida lenta
El que sempre dic i penso que faré si tingués temps... I ara que ens hem hagut de parar en sec..., aprofitem l'ocasió per pensar ...
El currículum comú a la ZER Baridà-Batllia
El currículum guia les activitats educatives escolars, en concreta les intencions i proporciona guies d’acció adequades al profess...
Inteligencia artificial para conocer nuestro patrimonio
El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves arrels, al seu patrimoni material i immaterial. Per aconseguir-ho ...
Renaturalitzar, tornar a connectar amb l’essència
Marta Burguet Arfelis Universitat de Barcelona El nostre contacte amb la natura s’estableix a través de la relació. Si el que prioritz...
El projecte de l’Institut Escola La Mina
El projecte educatiu de l’Institut Escola La Mina contempla la dimensió social i educativa de l’aprenentatge i va ser dissenyat amb...