Notícies d’interès
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...
2050: L´educació infantil, peça clau en la lluita contra la desigualtat
La universalització del segon cicle d’educació infantil ha estat un dels grans avenços en la lluita per la igualtat d&rsquo...
Que no se evapore la innovación
Está a punto de terminar el año, se aproximan las vacaciones de Navidad y ya huele a turrones y mazapán. En educación llevamos cuatro...
Què serà realment important a les escoles infantils del 2050?
La mirada que escolta seria un dels elements imprescindibles en una escola del futur, en la qual cada infant hauria de tenir la convicció...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
L´enorme senzillesa de les utopies educatives a l´etapa 0-6
Manual de guerrilla urbana
Al llarg d’aquest curs hem presentat diverses propostes que, sota el paraigua del Manual de guerrilla urbana, ajudessin els infants a omp...