Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària?
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Aquest treball...
CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
La societat necessita estimar l’educació infantil. 5a Declaració Educativa UCEV Des de fa més de deu anys, diversos grups profess...
Una escoleta oberta tot l’any
En aquest article d'opinió, Tònia Benejam ens ofereix el seu punt de vista sobre el fet que per primera vegada a Ciutadella de Meno...
Ricard Chumillas, mestre d’educació infantil. «Estimat dilluns»
Dilluns, encetem la setmana. Molts de nosaltres ja veiem un núvol gris que ens acompanyarà durant un parell de dies, almenys fins que l&...
Inclusión del alumnado que presenta discapacidad motriz en la educación física escolar mediant...
El artículo 72 de la LOE (2006) señala lo siguiente, en lo relativo a los recursos necesarios para la inclusión del alumnado que prese...
La satisfacción con la educación física: estudio y análisis evolutivo en la población escolar
La satisfacción personal, ya sea en un marco de referencia general o específico, constituye la evaluación que sobre un hecho, la propi...
Pistes per a l’avaluació: La igualtat dels sexes a l´educació infantil