Núm. 156-157: Els cigrons i la matemàtica.
Boscos i canvi climàtic
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
La supressió de l’àrea de coneixement del medi a primària
L’aprovació de la LOMCE ha provocat una contradicció: enfront del caràcter integral i globalitzador de l’educaci&oacu...
El Servei Educatiu de l’Alt Empordà (SEAE) dins la xarxa dels plans educatius d’entorn de la com...
En aquest article, es posa damunt la taula un procés de reflexió sorgit des del Servei Educatiu de l'Alt Empordà (SEAE); les contradic...
Abordem el repte del full en blanc: explorem la tècnica del desbloqueig
Abordem el repte del full en blanc: explorem la tècnica del desbloqueig Maria Josep Martínez Garrote Presentem una proposta per assumir e...
La llibreta de quadrícula de 5 mil·límetres
És urgent que transformem la manera d’educar a les nostres aules. La situació que hem viscut al llarg dels darrers deu mesos ha po...
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori?
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La palabra Montessori es muy conocida y a cada persona le evoca difer...