La font més legítima de l’autoritat del mestre
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...
Francisco Imbernón, maestro y pedagogo, profesor de la Universidad de Barcelona. «¡Echadle ima...
Transició P2 P3 a Parets del Vallès.
A partir d'un espai comú de trobada de l'etapa d'educació infantil de Parets del Vallès, es debat, es consensuen criteris i accions i ...
Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Currículum inclusiu
Currículum inclusiu Coral Elizondo Carmona Mestra i psicòloga educativa Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa. Blog Mon peti...
Discriminació, no gràcies!: Taules de programació i enllaços
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...