La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...
Treball cooperatiu.
A propòsit de diverses reflexions entorn de la introducció del treball cooperatiu en una escola d'educació especial (centre Maregassa ...
Incluye la convivencia
Incluye la convivencia Esmeralda Llorca Valmaña Partiendo de la premisa de que la escuela inclusiva es la que cuida la convivencia, el ar...
Núm. 156-157: Els cigrons i la matemàtica.
Boscos i canvi climàtic
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
La supressió de l’àrea de coneixement del medi a primària
L’aprovació de la LOMCE ha provocat una contradicció: enfront del caràcter integral i globalitzador de l’educaci&oacu...
El Servei Educatiu de l’Alt Empordà (SEAE) dins la xarxa dels plans educatius d’entorn de la com...
En aquest article, es posa damunt la taula un procés de reflexió sorgit des del Servei Educatiu de l'Alt Empordà (SEAE); les contradic...