El respeto en el proceso de control de esfínteres en el 0-6
Sílvia Blanch Gelabert El control de esfínteres supone madurez neuronal y aprendizajes complejos de tipo cognitivo, psicomotriz, social y...
Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...
Cuando tú y yo se convierte en tú, el móvil y yo
Una madre me contó en una ocasión una conversación que tuvo con su hijo de tres años. Llegaban a casa, después de hacer la co...
Discriminació? No, gràcies!
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Jornades STEAM amb les famílies
Entenem que l’alfabetització STEAM té sentit quan involucra els diferents agents de la comunitat educativa. Les famílies re...
El imperativo de innovar
«Poner cera, pulir cera» (filosofía y gamificación)
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»