Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Desig
Que avorrit que deuria ser fer l’amor al Paradís! Tot conegut, tot mostrat, tot present i tot a l’abast. De fet, tot el Parad&iacut...
El dilema de l’eriçó
Fenòmens que motiven: construint ecosistemes a l’aula de primària
Quan es treballen a l’aula projectes d’indagació, el punt de partida clau és el fenomen, un bon fenomen proper a la realitat...
El topo saca la cabeza
Luego vino lo del pájaro, que pasó volando y esbozó un poema entre sus hojas; así nació este libro, no me acuerdo en qué...
Virtuali-Tee, la samarreta que permet veure el nostre cos per dintre
Gràcies a la realitat augmentada ens podem endinsar en els sistemes del nostre cos, submergir-nos en el corrent sanguini i viatjar pels p...
A las maestras y los maestros de la transición
Va d'infància i aire lliure
Va de… infància i aire lliure Del que dic i del que penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i d...