Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...
Els alumnes, part activa dela revisió d’un text
Als alumnes, se’ls fa estrany i difícil revisar els seus textos per diversos motius: la manca d’hàbit, la poca distàn...
«¿De qué sirve un libro sin dibujos…?». Álbum y formación de lectores literarios
El diccionario escolar de familias etimológicas y la enseñanza del vocabulario
Desarrollo de la competencia léxica y diccionarios de familias etimológicasEs cierto que el vocabulario se va aprendiendo a lo largo de...
El portafolis avaluatiu
Experiències d’avaluació de lecturaescriptura al cicle inicial.
Les experiències d'avaluació de l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura al cicle inicial que presentem en aquest article responen a...
Un modelo competencial de formación de formadores
Competencias básicas de la persona formadora, Utilizaremos el género textual de la crónica porque, por un lado, nos permitirá recorre...
COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...