Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
La identidad como reflejo educativo y creativo: Pau Casals
Educación y tutoría
Currículum i ciutadania
A l’editorial de la revista Guix del mes de febrer passat, «Currículum i ciutadania», hi exposàvem la situació ...
Usando la realidad virtual para construir edificios históricos en el aula
Carmen Serrano, directora de l’IES Heliche de Sevilla. «De la pissarra al despatx»
«Vaig començar en la direcció... i ja han passat nou anys. Aquesta és una tasca molt diferent a la de l'aula, però t...
En educación, el poder no puede suplantar la falta de autoridad
El patrimonio urbano como recurso para desmontar estereotipos históricos
Hoy en día, el patrimonio es entendido con un carácter sustantivo y multidimensional, nutrido y alimentado por las aportaciones de una ...