És possible un temps que afavoreixi aprenentatges de qualitat?
Si el temps ha de ser un aliat en la feina que realitzem, cal fer-ne un replantejament en la seva essència. No cal esmerçar més temps ...
A l’ombra del baobab. Escola d’estiu a Burkina Faso.
Aquest és el relat de la posada en marxa d'una escola d'estiu a Bobo Diulasso, on s'han atès 220 infants d'edats compreses entre els tr...
Llibres: Evaluación y postevaluación en educación infantil. Cómo evaluar y qué hacer después.
Material para el alumnado: Descubriendo enigmas
Aclarando el concepto de barreras a la participación
Aclarando el concepto de barreras a la participación Antonio A. Márquez Ordóñez Maestro de pedagogía inclusiva Blog Si es por...
Professorat: entre l’anècdota i la categoria
Sembla que s’incrementa la pressió sobre l’educació per assolir resultats satisfactoris mesurats en proves internacionals. A...
Confiem en els nostres infants, i ells ho saben
Si definim la paraula competència com la capacitat de resoldre tasques complexes combinant coneixements, habilitats pràctiques, valors, ...
De corregir los exámenes a Co-Regir los aprendizajes
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...