Creuar biografies: el sentit narratiu de les imatges
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
El joc, al cor del procés d´ensenyament i aprenentatge
«El joc és la disfressa de l’aprenentatge.»1 Us imagineu l’aprenentatge, disfressat de joc, colant-se a l’escola?...
Instruments per al retiment de comptes
El retiment de comptes és una pràctica d’avaluació que s’incorpora cada cop més a la gestió dels centre...
Guix, al servei del professorat de primària
Marta Fca. Pérez, José Antonio Vega Serrano. Responsables del projecte Valnalón. On la vida em...
En els darrers temps, algunes comunitats autònomes opten per dotar els seus estudiants de les habilitats necessàries per organitzar pro...
L’avançament de la lectura i l’escriptura.
Aprender con dispositivos móviles: los tablets