(In)competencia numérica
La competencia cultural y artística en el aula de educación plástica y visual: dos experiencias
A la hora de seleccionar y plantear actividades prácticas para el aula es necesaria una correcta programación de dichas actividades que...
Per un procés de transformació basat en la fonamentació i les evidències
La transformació de la pràctica docent i del sistema educatiu només és possible a partir de la fonamentació que ens...
Les construccions de pedra seca
Presentem un projecte la realització del qual acaba aportant un servei a la comunitat. La idea bàsica del treball és descobrir le...
Fer les coses bé
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Competencias educativas y su evaluación en PISA
Els grans programes d’avaluació internacional, com ara el PISA, es limiten a avaluar coneixements instrumentals (llengua, matemàti...
Educar per cuidar i ser cuidats
Les emocions, la nostra preuada maleta
Molts de nosaltres hem crescut creient que expressar les emocions era un acte associat a persones febles o poc estables. Afortunadament, ...