La riquesa de la vida
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...
El profesor Layton, ludificació i tutoria entre iguals a classe de matemàtiques
Presentem una metodologia protagonitzada pel professor Layton que es basa en un sistema de ludificació a través d’un blog de class...
Aportació de la intel·ligència cineticocorporal al treball per projectes: «Els castells»
En aquest article, hi volem donar a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys, durant la qual un projecte escol...
Los caminos para ir a la escuela
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
¿Smartphones en clase?
Una experiència «estadística»
Aquest any ens vam proposar fer, a les nostres aules, matemàtiques atractives i motivadores i convertir el nostre alumnat en el veritable...
Liliana Aldai
La formació de lectors literaris a través de les seqüències didàctiques en forma de projecte
La metodologia de la seqüència didàctica en forma de projecte va mostrar, des que es va implantar a començament dels anys noranta, la...