ODS 5
ORIENTACIONS PER AL DOCENT Per assolir l’objectiu d’aprenentatge número 5, dissenyar uns llibres digitals titulats Trenquem amb els e...
Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
Cacharreando, un projecte realitzat amb Makey Makey i Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...
Contes by kids a la classe d’anglès
Si us preguntessin què és allò que sempre funciona i té èxit entre els infants, ben segur que molts i moltes de vos...
Lectura i escriptura a l’aula de música. Descriure les sensacions
Notícies d’interès
Mediación socioeducativa desde una perspectiva intercultural
Cuando contemplamos la pluralidad cultural como un problemaobjeto , diferencia los diferentes. Una "escuela de calidad" que no sea al mis...