Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària?
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Aquest treball...
1. Protocolo y fases de aplicación
Restos con historia
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
“Jo també!” Aula d’inclusió per a nens i nenes amb altres capacitats
«Jo També!» és el programa d'educació musical per a nens i nenes amb altres capacitats de l'Escola Municipal de Música Blai Net. La...
1. Proyecto con servicio «La salud»
La aventura de ayudar a ser competente pera la vida
L’escola sempre ha estat un reflex de la societat que l’envolta i de tot el que hi succeeix. Això ha provocat que la mirada i les a...
La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
La transformació educativa des de les aules
La transformació educativa des de les aules En aquest «En profunditat» especial hem seleccionat bones pràctiques transferibles a l...